Автор: Вячеслав Солощенко

«Никандрово.23 июля 1941 года.

Здравствуй, дорогая мама. Мама, как ты живешь. Я живу хорошо. Мама, забери меня отсюда скорее. Мальчишки меня бьют, а Ненила Петровна не заступается, говорит, дай сдачи. А как я дам, Валерка большой, в четвертый класс перешел. Вчера он сказал, дай пшенки, а я не дал, самому мало, а он дал мне по морде. Но все равно хочется есть. Дорогая мама, я жду тебя каждый день. Я спросил Ненилу Петровну, когда ты можешь приехать, она говорит, Бог его знает. А ты говорила, Бога нет, как же Ненила Петровна говорит, что Бог знает. Дорогая мама, приезжай скорее и привези хлеба, а соль у меня есть. В остальном все хорошо и на этом кончаю. А доктора Айболита мальчишки у меня забрали, говорят, дай почитать, и не отдают. Дорогая мама, приезжай как можно скорее и забери меня, я буду тебя слушаться.И бабушку тоже.»

Читать запись полностью »

автор:  Світлана Білоус

МЕТОДИКА ДИНАМІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ

попередніх випусках журналу на сторінках Суперклубу були викладені деякі загальні міркування щодо психологічного та дидактичного підґрунтя розвитку дослідницьких здібностей учнів. При цьому було показано, що розвиток дослідницьких здібностей учнів потребує системного підходу і, за думкою автора, найбільш ефективно відбуватиметься у педагогічній системі «Школа-Мала академія наук», яка включає до себе концептуальну, змістовну та процесуально-технологічну частини. У відгуках на ці публікації вчителі пропонували швидше перейти до самої методики навчання у системі «Школа-МАН», оскільки саме її вони зможуть застосовувати на практиці.

Читать запись полностью »