Автор: Світлана Білоус
У попередньому номері журналу в рубриці «Суперклуб» надруковано статтю, в якій у дещо незвичній для традиційних методичних публікацій формі було розпочато обговорення проблем сучасної освіти і, зокрема, проблем, пов’язаних з розвитком певних якостей особистості. Я дозволю собі продовжити нетрадиційний виклад своїх думок, підкріплюючи їх власними ілюстраціями.
Для читачів, які не отримали першого номера журналу, наведемо у скороченому вигляді тези попередньої публікації для того, щоб можна було ґрунтовніше продовжити свої міркування.
Теза 1. Щодо якостей особистості та пріоритету їх розвитку
Основні якості особистості наведено на структурно-логічна схемі (. В процесі навчання завжди, як мінімум, є дві головні дійові особи – учень і вчитель. І, незважаючи на те, що психологічним особливостям учнів присвячені томи наукових досліджень, ми й досі ламаємо списи, визначаючи, які якості психіки доцільно розвивати у дитини в першу чергу.
Ще однією проблемою є трансформація і розвиток якостей особистості учителя. Мабуть, це є не менш складним, але, як здається автору, набагато гірше вивченим.